مشاوره خرید جعبه

ما در کارتن24 بازاریابی بسته بندی را به شما می آموزیم. طراحی چشم نواز پیشنهاد می کنیم و بهترین فضاسازی جعبه را پیش روی شما می گذاریم. این یک همراهی برای رشد کسب و کار شماست.

 

بسته‌بندی کارتن مقوایی طیف گسترده‌ای از پکیجینگ موادغذایی و قطعات صنعتی تا کارتن بسته‌بندی محصولات بهداشتی را در بر می‌گیرد. در این میان سفارش کارتن بسته‌بندی محصولات بهداشتی و آرایشی حائز موقعیت حساس و ویژه‌ای است. تنوع محصولات آرایشی و بهداشتی نوع بسته‌بندی آن را مشخص می‌کند. وابسته به اینکه محصول مورد نظر پودر، کرم، گاز، پاک‌کننده و… باشد می‌توان پکیجینگ متنوعی را پیشنهاد کرد. به طور غالب از انواع رایج بسته‌بندی لوازم آرایشی می‌شود به شکل شیشه یا قوطی مانند بطری‌های گرد بوستون، اسپری، رول و کارتن مقوایی اشاره کرد. با کارتن24 همراه باشید تا انواع بسته‌بندی کارتن محصولات بهداشتی را شناخته و مراحل سفارش و اجرای آن را مرور کنیم.

فاکتورهای بسته‌بندی مواد آرایشی و بهداشتی چنان گسترده‌است که پیشنهاد می‌شود پیش از سفارش آن از مشاوره بهره گرفت. اما در یک جمع‌بندی کلی باید گفت چند شاخصه‌ی اصلی در پکیجینگ محصولات آرایشی وجود دارد. ابتدا این‌که اغلب محصولات یکبار مصرف که حاوی ورقه ماسک حفاظت‌شده‌ای است. دوم این‌که باید از عناصر بیرونی محافظت شود تا تازه بمانند و به نتایجی که روی بسته بندی تبلیغ می شود دست پیدا کنند. پلاستیک با سرانه سالانه 300 میلیون تن رایج‌ترین پیشنهاد بسته‌بندی مواد آرایشی و بهداشتی به شمار می‌رود. پلاستیک در حوزه بسته‌بندی مواد بهداشتی بیشتر در قالب نایلون‌های حباب‌دار و سلفون استریچ دیده می‌شود. نایلون حبابدار وظیفه محافظت در برابر ضربه‌های خارجی را بر عهده دارد. درحالیکه از سلفون استریج برای جلوگیری از نفوذ آب، رطوبت، گرد و غبار و … به درون بسته بندی استفاده می‌شود.

باید گفت فاکتورهای بهترین بسته‌بندی محصولات بهداشتی در بازاریابی کارا، طراحی هوشمندانه، اجرای دقیق و تضمین سلامت محصول خلاصه می‌شود. برای بازاریابی برند آرایشی و بهداشتی خود از طریق بسته بندی، مخاطب هدف خود را مشخص کنید. طراحی جعبه محصولات بهداشتی باید علاوه بر جذابیت، کاربردی نیز باشد. به گونه‌ای که سلامت سفر محصول مورد نظر را تامین کند.  با توجه به حساسیت این حوزه از تجارت پیشنهاد می‌کنیم از مشاورین بسته‌بندی کارتن24 بهره بگیرید.

سفارش کارتن بسته‌بندی محصولات بهداشتی خرید جعبه لمینتی لوازم آرایشی سفارش ورق سه لایه کارتن مقوایی کارتن24 نیکسازان آریا

صنعت محصولات آرایشی و بهداشتی، صحنه جلوه‌های بصری است. یک بسته‌بندی شیک می‌تواند علاوه بر برندینگ تجارت شما، بخشی از ارزش افزوده محصول شما باشد. به یاد داشته باشید که اولین تجربه بصری مشتری با محصول شما از طریق بسته‌بندی اتفاق می‌افتد. پس از تاثیر بسته‌بندی کارتن در برندینگ محصولات آرایشی و بهداشتی غافل نباشید. این پلی‌ست میان هویت برند و ذهن مشتری شما! یک بسته‌بندی شکیل می‌تواند معرف ارزش برند شما باشد بازار لوازم آرایشی و بهداشتی در دست محصولات باکیفیتی‌ست که هر بسته‌ی محصولات خود را سفیر ذهنیت خود می‌دانند. تجارتی که برپایه‌ی چنین تفکری بنا شده باشد می‌تواند به میان مشتریان بالقوه خود رفته و آنان را ترغیب کند. و ترغیب مشتریان از طریق کارتن بسته‌بندی محصولات بهداشتی یعنی فروش بیشتر!

چنانچه مایلید از کارتن در بسته‌بندی مواد بهداشتی استفاده کنید ابتدا پیشنهادات بازاریابی و طراحی ما را پذیرا باشید. مجموعه کارتن24 با سابقه موفق در زمینه تولید کارتن بسته‌بندی انواع محصولات بهداشتی همراه شما در سفارش پکیجینگ است. کارتن24 به عنوان بازوی رسانه‌ای مجموعه نیکسازان آریا، نامی بلند در حیطه بسته‌بندی کارتن ایران به شمار می‌رود. پشتوانه ما رضایت برندهای معتبری است که مشتریان این مجموعه هستند. ما بهترین طراحی کارتن بسته‌بندی را به شما پیشنهاد می‌کنیم. تجربیات بازاریابی خود را از رصد بازار با شما در میان می‌گذاریم. انواع کارتن را از نظر دایکات، ضخامت و فیلوت به شما معرفی می‌کنیم. در پایان می‌کوشیم با تحویل به موقع و دقیق پروژه، پاسخگوی اعتماد شما به مجموعه کارتن24 باشیم.

 

کارتن24 | پکیجینگ برند شما

 

در مرحله اول پیشنهاد می‌کنیم از مشاوره رایگان مرکز کارتن24 وابسته به گروه تولید کارتن نیکسازان آریا تماس بگیرد. شما در این تماس با تجربه‌ی چندین ساله ما در پکیجینگ لوازم ارایشی و بهداشتی آشنا شده و آخرین اخبار بازاریابی محصول خود را دریافت می‌کنید. در ادامه ما شما را به سوی طراحی شخصی طراح دلخواه بر روی کارتن مادر هدایت می‌کنیم. تیم طراحی کارتن 24 با همکاری طراحان برجسته این حوزه گویاترین طرح را به محصول شما پیشنهاد می‌کند. سپس مهندسین طراحی جعبه مادر، به طراحی هندسی جعبه محصول بهداشتی مورد نظر می‌پردازند.

در نهایت ما یک نمونه اولیه از کارتن بسته‌بندی محصولات بهداشتی در اختیار شما می‌گذاریم تا تست نهایی را بر آن اعمال شود. همچنین ما تضمین می‌کنیم که طبق کلندر مورد توافق به تعهدات خود عمل کنیم تا از بازار خود عقب نمانید!

این پایان همراهی تیم کارتن24 با شما و برند شما نیست. صنعت بسته‌بندی یک همکاری دنباله‌دار می‌طلبد و هر همکاری طولانی‌مدت بر پایه اعتماد استوار است. ما همواره آماده‌ایم تا پذیرای پیشنهادات و انتقادات شما جهت ارتقای سطح کارتن بسته‌بندی محصولات بهداشتی هستیم. چرا که معتقدیم بزرگ‌ترین سرمایه هر سازمان، مشتریان آن است. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد سفارش جعبه کلیک کنید.


سفارش خرید بسته بندی جعبه کارتن


خرید جعبه بسته بندی کارتن 24

Share

2 پاسخ به “سفارش کارتن بسته‌بندی محصولات بهداشتی”

  1. معاصر نیم‌رخ

    برندهای معتبری رو پوشش دادید
    برکت باشه

    1. Carton.24 نیم‌رخ

      درود.
      ممنون از گشاده نظری شما.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره خرید بسته بندی جعبه کارتن لمینیتی کارتن24 موادغذایی لوازم صنعتی لوازم آرایشی

بسته بندی لوازم صنعتی

با خرید از کارتن24 امنیت و سلامت اجناس خود را تا رسیدن به دست مشتری تضمین کنید! 


مشاوره خرید بسته بندی جعبه کارتن لمینیتی کارتن24 موادغذایی لوازم صنعتی لوازم آرایشی و بهداشتی

پکیجینگ مواد غذایی

طراحی مهندسی شده، سرعت عمل و اعتماد بالا با خرید از کارتن24


مشاوره خرید بسته بندی جعبه کارتن لمینیتی کارتن24 موادغذایی لوازم صنعتی لوازم آرایشی و بهداشتی و دارو

جعبه لوازم آرایشی

با مجموعه کارتن24 تجربه یک فروش عالی را به وسیله پکیجینگ و بسته بندی حرفه ای داشته باشید.