,

بسته بندی لوازم آرایشی و بهداشتی : کارایی و جذابیت

مشاوره خرید جعبه

ما در کارتن24 بازاریابی بسته بندی را به شما می آموزیم. طراحی چشم نواز پیشنهاد می کنیم و بهترین فضاسازی جعبه را پیش روی شما می گذاریم. این یک همراهی برای رشد کسب و کار شماست.

 

 

پکیجینگ لوازم آرایشی و بهداشتی یکی از پیچیده‌ترین زمینه‌ها در حیطه‌ی بسته‌بندی محصولات است. با توجه به این‌که این مواد اکثراً با سطح پوست یا مخاط در ارتباط‌اند، حاوی مواد حساسی است. حمل و نقل و نگهداری استاندارد مواد آرایشی و بهداشتی چالش اصلی بسته‌بندی این‌گونه لوازم است. در این پست می‌کوشیم ابتدا منظور خود را از بسته بندی لوازم آرایشی روشن کنیم. در ادامه انواع بسته‌بندی مورد استفاده در این صنعت را مرور می‌کنیم. با کارتن 24 همراه باشید تا در ادامه بسته بندی موادغذایی و قطعات صنعتی به پکیجینگ لوازم آرایشی و بهداشتی بپردازیم.

بسته بندی لوازم آرایشی نقش مهمی در صنعت زیبایی ایفا می کند. از این رو لازم است که بسته‌بندی لوازم آرایشی و بهداشتی ترکیبی از عملکرد و جذابیت زیبایی را ارائه دهد. بخش زیبایی تجارت الکترونیک امروزه در حال رونق است. شرکت‌هایی که محصولات مراقبت از پوست پایدار، محصولات آرایشی و اقلام اسپای خانگی را می‌فروشند، همگی در حال رقابت برای جلب توجه مشتریان هستند. در این دنیای رقابتی تجارت الکترونیک، راه شما برای متمایز شدن این است که با بسته بندی لوازم آرایشی سفارشی، تجربه های به یاد ماندنی ایجاد کنید. با امکانات متنوع، این بهترین ابزار شما برای شگفت زده کردن تک تک مشتریان است.

بسته بندی لوازم آرایشی  بهداشتی سفارش کارتن شامپو کارتن24

برای بسته‌بندی لوازم آرایشی و بهداشتی مسیرهای مختلفی وجود دارد. اما این گونه لوازم را اغلب در:

  • غلاف
  • روکش حباب دار
  • جعبه کارتن

یا سایر مواد بسته بندی ضد نشتی قرار می‌دهند. موارد فوق ورای تفاوت در یک مسئولیت مشترک‌اند. وظیفه مشترک همه‌ی این بسته‌بندی‌ها این است که در هنگام حمل از هرگونه آسیب شوک محافظت کنند. برای اقلام شکننده تر مانند پودرهای فشرده یا سایه چشم از بالشتک‌های ویژه نیز استفاده می‌شود. پلاستیک یکی از رایج‌ترین موادی است که امروزه برای بسته‌بندی لوازم آرایشی استفاده می‌شود، زیرا وزن آن بسیار سبک و ارزان است. اغلب، محصولاتی مانند فونداسیون و براق کننده لب در بطری های پلی اتیلن ترفتالات (PET) بسته بندی می شوند تا از واکنش های شیمیایی در نگهداری طولانی مدت جلوگیری کنند. اما برای انتقال محصولات آرایشی و بهداشتی، کارتن گزینه ایده‌آل است.

کارتن24 | پکیجینگ برند شما

 

کارتن ها یک راه حل بسته بندی همه کاره و مقرون به صرفه برای طیف گسترده ای از محصولات آرایشی و بهداشتی ارائه می کنند. مزایای بسته بندی کارتن لوازم آرایشی و بهداشتی عبارتند از قیممت مناسب و سلامت سفر.طیف وسیعی از بسته بندی لوازم آرایشی ما شامل راه حل های ساخته شده از مقوا و کاغذ بازیافت شده و همچنین چاپ هایی است که با جوهرهای سازگار با محیط زیست انجام می شود. کارتن24 پینشنهاد می‌کند از بسته بندی جعبه لمینت برای بیان داستان محصولات سبز خود استفاده کنید. و به یاد داشته باشید – اگر از تفکر پایدار آنها حمایت کنید، بسیاری از مشتریان بالقوه برای خرید محصولات شما تشویق می شوند.

ما در کارتن 24 معتقدیم که راه حل بسته بندی باید بیشتر از هزینه ها صرفه جویی کند. بسته‌بندی سهم نسبتا کمی از کل هزینه‌های یک شرکت را نشان می‌دهد، اما انتخاب بسته بندی تأثیر عمده ای بر سایر موارد هزینه خواهد داشت. به همین دلیل است که ما رویکردی مشاوره‌ای در پیش داریم. کارتن 24  به عنوان شاخه‌ی رسانه‌ای کارخانه جعبه سازی نیک‌سازان آریا مفتخر به تجربه‌ی چندین ساله در زمینه بسته‌بندی لوازم آرایشی و بهداشتی است. تجربه همکاری با برندهای معتبر ما را آماده‌ی پذیرش چالش‌های بزرگ می‌کند. چنانچه برای پکیجینگ محصولات آرایشی و بهداشتی خود دچار سردرگمی هستید کارتن 24 با تیم مشاوره، طراحی و اجرا حرفه‌ای خود می‌کوشد شریک تجارت شما باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد بسته‌بندی مناسب محصول خود با تیم مشاوره ما در تماس باشید.

 

 


سفارش خرید بسته بندی جعبه کارتن


خرید جعبه بسته بندی کارتن 24

Share

یک پاسخ به “بسته بندی لوازم آرایشی و بهداشتی : کارایی و جذابیت”

  1. ایسل نیم‌رخ

    باسلام وخسته نباشید
    خیلی عالی قیمت مناسب طراحی زیبا
    تحویل به موقعه کار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره خرید بسته بندی جعبه کارتن لمینیتی کارتن24 موادغذایی لوازم صنعتی لوازم آرایشی

بسته بندی لوازم صنعتی

با خرید از کارتن24 امنیت و سلامت اجناس خود را تا رسیدن به دست مشتری تضمین کنید! 


مشاوره خرید بسته بندی جعبه کارتن لمینیتی کارتن24 موادغذایی لوازم صنعتی لوازم آرایشی و بهداشتی

پکیجینگ مواد غذایی

طراحی مهندسی شده، سرعت عمل و اعتماد بالا با خرید از کارتن24


مشاوره خرید بسته بندی جعبه کارتن لمینیتی کارتن24 موادغذایی لوازم صنعتی لوازم آرایشی و بهداشتی و دارو

جعبه لوازم آرایشی

با مجموعه کارتن24 تجربه یک فروش عالی را به وسیله پکیجینگ و بسته بندی حرفه ای داشته باشید.