مشاوره خرید جعبه

ما در کارتن24 بازاریابی بسته بندی را به شما می آموزیم. طراحی چشم نواز پیشنهاد می کنیم و بهترین فضاسازی جعبه را پیش روی شما می گذاریم. این یک همراهی برای رشد کسب و کار شماست.

 

 

بسته بندی جعبه و کارتن با توجه به تنوع محصولات، تخصصی پویاست. بسته بندی مواد غذایی بسیار با پکیجینگ لوازم آرایشی بهداشتی متفاوت است. و پکیجینگ دارو، غذا و لوازم بهداشتی دارای تفاوت‌های چشمگیری با بسته‌بندی قطعات صنعتی است. در این میان نیز انتخاب بسته بندی کارتن مناسب برای قطعات حساس، ضروریات دیگری می‌طلبد. بیایید ابتدا نظری اجمالی به بسته‌ بندی کارتن و پکیچینگ قطعات صنعتی داشته باشیم.

بسته بندی محصولات در بخش صنعت و الکترونیک مشمول الزامات خاصی است. چالش‌های بسته‌بندی قطعات صنعتی بیشتر به سفر سلامت محصول معطوف است. پس ناگفته پیداست که بسته‌بندی قطعات صنعتی باید محافظت در برابر رطوبت، گرد و غبار و آلودگی را تامین کند. البته هرکدام از این مفاهیم در هر حوزه‌ای تعریف متفاوت دارد. چنان‌که حساسیت یک تراشه الکترونیک با یک قطعه یدکی از خودرو متفاوت است. یا منظور از آلودگی برای هرکدام از محصولات صنعتی می‌تواند متفاوت باشد. چرا که در بعضی موارد گرد و غبار چالش‌برانگیز است و در برخی موارد مسائلی هم چون سرما و گرما.

بسته بندی کارتن خرید کارتن تولید کارتن انواع کارتن کدام کارتن 24 نیکسازان آریا

برای بسته‌بندی قطعات صنعتی راه‌های مختلفی پیش روی مدیران صنایع است. از این میان می توان به گزینه هایی چون:

  • کیسه های حباب دار
  • کیسه های فوم
  • پالت و جعبه های چوبی
  • بسته بندی بالشتک بادی
  • بسته بندی کامپوزیت
  • پکیجینگ فولاد
  • جعبه کارتن

اشاره کرد. لازم به ذکر است که هرکدام از موارد فوق بر اساس رویکرد محصول انتخاب، طراحی و اجرا می‌شود. فراموش نکنیم آنچه پیش از بسته‌بندی قطعات صنعتی اهمیت دارد «بازاریابی برند» شماست. این بازاریابی برند است که نوع بسته‌ بندی قطعات صنعتی را مشخص می‌کند.

کارتن24 | پکیجینگ برند شما

 

همانطور که در مقدمه گفته شد یکی از مهمترین مواردی که باید در بسته‌ بندی قطعات صنعتی در نظر گرفت تضمین سلامت قطعه است. یک دوربین عکاسی یا یک قطعه یدکی خودرو ممکن مسیری طولانی را برای رسیدن به مشتری طی کند. هر تولیدکننده در این حوزه نیازمند تضمین نهایی امنیت این سفر است. هر تولیدکننده مایل به داشتن راه‌حل‌های بسته‌بندی که محافظت نهایی را برای کالاها و قطعات با ارزش بالا ارائه می‌کند است. بسته‌بندی جعبه و کارتن قطعات صنعتی یکی از مواردی‌ست که می‌تواند این نیاز را برطرف کند. تولید کنندگان و تامین کنندگان قطعات صنعتی با راه حل های بسته بندی جعبه و کارتن می‌توانند از صرف هزینه‌های بالا نیز جلوگیری کنند. آنها همچنین مطمئن خواهند شد که کالاهایشان کاملا سالم و بدون آسیب به مقصد می رسد. و بدون شک این می‌تواند به رضایت مشتریان و رشد فروش کمک کند.

ما در کارتن 24 معتقدیم که راه حل بسته بندی باید بیشتر از هزینه ها صرفه جویی کند. بسته‌بندی سهم نسبتا کمی از کل هزینه‌های یک شرکت را نشان می‌دهد، اما انتخاب بسته بندی تأثیر عمده ای بر سایر موارد هزینه خواهد داشت. به همین دلیل است که ما رویکردی مشاوره‌ای در پیش داریم. ما در کارتن 24 (زیر مجموعه تولید کارتن نیکسازان آریا) خود را شریک کسب و کار شما می‌دانیم. می‌کوشیم بهترین مشاوره سفارش، طراحی و تولید کارتن را به شما ارائه دهیم. برای کسب مشاوره رایگان خرید کارتن کلیک کنید.

 

 


سفارش خرید بسته بندی جعبه کارتن


خرید جعبه بسته بندی کارتن 24

Share

2 پاسخ به “بسته‌بندی قطعات صنعتی : یک سفر امن”

  1. معاصر نیم‌رخ

    تیتر خوبی بود
    بخاطر تیترتون جذب شدم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره خرید بسته بندی جعبه کارتن لمینیتی کارتن24 موادغذایی لوازم صنعتی لوازم آرایشی

بسته بندی لوازم صنعتی

با خرید از کارتن24 امنیت و سلامت اجناس خود را تا رسیدن به دست مشتری تضمین کنید! 


مشاوره خرید بسته بندی جعبه کارتن لمینیتی کارتن24 موادغذایی لوازم صنعتی لوازم آرایشی و بهداشتی

پکیجینگ مواد غذایی

طراحی مهندسی شده، سرعت عمل و اعتماد بالا با خرید از کارتن24


مشاوره خرید بسته بندی جعبه کارتن لمینیتی کارتن24 موادغذایی لوازم صنعتی لوازم آرایشی و بهداشتی و دارو

جعبه لوازم آرایشی

با مجموعه کارتن24 تجربه یک فروش عالی را به وسیله پکیجینگ و بسته بندی حرفه ای داشته باشید.