خرید کارتن بسته‌بندی

استاندارهای خرید کارتن بسته بندی چیست؟ چگونه کارتن سفارش دهیم؟

خرید کارتن بسته‌بندی نیازمند توجه به چند فاکتور است. اولین فاکتور در خرید کارتن بسته‌بندی  آشنایی با انواع کارتن و کارکردهای آن است. کارتن ها بر اساس ضخامت، ساختار و رویکرد محصول به انواع مختلفی تقسیم می‌شوند. برای نمونه کارتن ها بر اساس ضخامت به سه دسته اصلی 3 لایه، 5لایه و 7لایه تقسیم پذیرند. اگر ساختار تاشوندگی را مبنای شناخت کارتن ها بدانیم باید آنها را به دو دسته تاشو و سخت تقسیم کرد. برای آشنایی با انواع کارتن بسته‌بندی کلیک کنید. پس از آشنایی اولیه با انواع کارتن ما برای بسته‌بندی محصول شما مسیر زیر را پیشنهاد می‌کنیم:

تیم کارتن24 به عنوان بازوی اجرایی کارخانه «نیک سازان آریا» تجربه بی نظیری در بسته‌بندی جعبه کارتن داراست. ما با کمک تیم طراحی، تیم فنی و تعهد به مسئولیت، مشاور خرید بسته‌بندی جعبه کارتن شما هستیم. تجربه همکاری با برندهای بزرگ و در عین حال متنوعی چون: رامک/ ایران دلکو/ کامان/ ژرف رویان آرا/ دهکده پروتئین و… ما را به هر چالشی مشتاق می‌کند. این یک مشاوره فروش نیست. بلکه یک همراهی طولانی مدت برای دیده شدن محصول شماست.

خرید کارتن بسته بندی جعبه لمینتی سفارش ورق کارتن 3لا 5لا کارتن24

یک سفارش هوشمندانه

همه چیز با یک طراحی خوب شروع می‌شود. تاثیر مهندسی طراحی کارتن بر روی بازاریابی و هزینه غیر قابل کتمان است. اما منظور از مهندسی طراحی بسته‌بندی چیست؟ مهندسی طراحی کارتن بسته‌بندی برقرارکننده تعادل بین یکپارچگی سازه، ظاهر و هزینه ایجاد است. با تکیه بر مواد مرغوب، تجهیزات حرفه‌ای و مکان‌های متعدد در دسترس، مطمئن باشید که هر امکان خلاقانه بررسی خواهد شد. خدمات طراحی بسته‌بندی سفارشی ما بر روی مواد، تجهیزات یا مکان متمرکز نیست، بلکه 100% بر ارائه بهترین راه حل ممکن برای محصول طراحی شده است.

تهیه نمونه اولیه کارتن بسته‌بندی می‌تواند از هزینه های اضافی به طرز چشمگیری بکاهد. سرعت بالا، تضمین بقای یک صنعتِ پویاست، اما بهتر است قبل از تولید انبوه همه موارد را بررسی کنید. این امر مستلزم تحقیق، طراحی و توسعه مجازی است. باید تلاش کرد پیام برند خود را در بسته کارتن ایجاد کنید. سپس می‌توان با تکیه با نمونه اولیه کارتن عملکرد محصول را مورد آزمایش قرار داد. در انتها شما می‌توانید محصول خود را به سرمایه گذاران نشان دهید.

برای سفارش کارتن بسته‌بندی و پیش از تنظیم قرارداد، توجه به یک فاکتور حیاتی است: کلندر اجرا و تحویل. کلندر یا تقویم اجرای پروژه از چند جهت حائز اهمیت است. اولین نکته به متریال مقوا و تاریخ انقضای آن برمیگردد. در ضمن شما باید سلامت محصول را نیز مدنظر بگیرید. در برخی موارد حساس به زمان مثل بسته‌بندی مواد غذایی، اهمیت این موضوع چندبرابر است. چرا که سرعت تحویل پروژه و رعایت تقویم اجرایی آن در درازمدت ضامن سلامت محصول، ارضای بازار و سوددهی شماست.

بهترین بسته‌بندی جعبه کارتن

بهترین بسته بندی برای مواد غذایی و دارویی کدام است؟ کارتن مناسب قطعات الکترونیک چه خصایصی دارد؟چگونه کارتن مناسب را سفارش دهیم؟

بهترین بسته‌بندی جعبه کارتن برای محصول شما را نه متریال مقوا و زرق و برق جلوه آن می‌سازد. بسته‌بندی مناسب بر اساس بازاریابی محصول و مهندسی طراحی به دست می‌آید. ما به شما مشاوره رایگان خرید کارتن را پیشنهاد می‌کنیم.


اطلاعات بسته بندی جعبه کارتن