,

بسته بندی مواد خوراکی : یک چالش خوشمزه

مشاوره خرید جعبه

ما در کارتن24 بازاریابی بسته بندی را به شما می آموزیم. طراحی چشم نواز پیشنهاد می کنیم و بهترین فضاسازی جعبه را پیش روی شما می گذاریم. این یک همراهی برای رشد کسب و کار شماست.

شاید بتوان چالش انسان برای حمل و نگهداری و بسته بندی مواد خوراکی را در زمره قدیمی ترین چالش های وی دانست. امروزه هم با تمام پیشرفت هایی که در این زمینه صورت گرفته مساله بسته بندی مطلوب مواد غذایی مطرح است. بسته بندی مواد خوراکی بنا به حساسیت های مختلفی چون حساسیت به آلودگی، دما و ضربه چالش صنعت پکیجینگ بوده و هست. برای ورود به این مبحث ابتدا بیایید نگاهی به صنعت بسته بندی مواد غذایی بیندازیم. با پکیجینگ کارتن24 همراه باشید.

بسته بندی موادغذایی گستره ای از خشکبار تا خوراکی های تازه را در مسافت های متفاوت در بر می گیرد. گاهی محصول شما مانند چیپس یا تخم مرغ به ضربه حساس است. گاهی پای مواد غذایی چون شیرینی در میان است که علاوه بر حساسیت به ضربه، به زمان و آلودگی نیاز حساسیت بالا نشان می دهند. گاهی نیز در مورد بسته بندی خشکبار یا غلات (یا ماکارانی) صحبت می کنیم که مبحثی کاملاً متفاوت است. مساله کنسرواسیون (از واژه Conservar ) نیز مسیری کاملاً متفاوت را در بسته بندی موارد خوراکی داراست. برای درک روشن این موارد با پکیجینگ کارتن24 همراه باشید تا انواع بسته بندی را بشناسیم.

سفارش بسته بندی مواد خوراکی پکیجینگ کارتن24 بستهبندی کارتن لمینت چیپس میوه خشک پفک لوازم آشپزخانه اسپتیک جعبه مقوایی

انواع بسته بندی مواد غذایی مورد استفاده توسط تامین کنندگان پیشرو شامل لیستی نسبتاً بلندبالاست. از این جهت می توان گفت خوشبختانه انتخاب های متنوعی برای بسته بندی مواد خوراکی وجود دارد. از طرفی هم باید آگاه بود که هرکدام از این موارد می‌توانند شرایط متفاوتی برای تجارت شما بسازند. در این میان می توان به روش هایی چون اسپتیک، جعبه سازی، استفاده از قوطی، بسته بندی کارتن، پالت ها و سینی ها اشاره کرد. حفاظت شده ترین شیوه بسته بندی مواد خوراکی در این لیست بسته‌بندی  اسپتیک است.

بسته بندی آسپتیک از مخلوط کاغذ و آلومینیوم با لایه ای از پلی اتیلن ساخته شده است. در طرف دیگر کیسه ها قرار دارند که از مواد نازک و اغلب پلاستیکی ساخته می شوند تا از تماس مواد غذایی با هوا و محیط جلوگیری کنند.

البته این نوع بسته بندی مواد خوراکی با توجه به هزینه بالای ساخت معمولاً با ارزش افزوده زیادی روبرو هستند. به شکلی که بسته‌بندی  مواد خوراکی در این موارد درصد قابل توجهی از هزینه کل محصول را صرف خود می کند. شاید به همین دلیل این نوع بسته بندی را بیشتر برای موارد استراتژیکی چون شیر و لبنیات استفاده می‌کنند. اما آیا همیشه می‌توان چنین هزینه ای را به بازار هدف تحمیل کرد و انتظار بازگشت سرمایه را داشت؟

پاسخ منفی است. در موارد بسیاری بازار هدف تحمل چنین هزینه های را دارا نیست. اینجاست که اهمیت انواع ساده تر و در عین حال کاراتر بسته‌بندی جعبه و کارتن مواد خوراکی روشن می‌شود. در ادامه به مرور اجمالی انواع بسته بندی کارتن خواهیم پرداخت.

کارتن24 | پکیجینگ برند شما

بسته بندی مقوایی مواد غذایی معمولاً به عنوان ماده بسته بندی محصولاتی مانند غلات، نان و ماکارونی استفاده می‌شود. آنها همچنین برای نگهداری محصولات غذایی در فروشگاه های مواد غذایی و سایر موسسات خرده فروشی استفاده می شوند. نکته حائز اهمیت دیگر در مورد استفاده از بسته بندی مقوایی اثبات سلامت محصولات در قالب این پکیجینگ است. برای تولید مقوا برای استفاده در بسته بندی مواد خوراکی، لایه‌های کاغذ در دمای 100 درجه سانتی‌گراد شکل می‌گیرند و به هم متصل می‌شوند. دمای ساخت مقوا گرمتر از آن است که بیشتر پاتوژن‌ها تحمل کنند.

بسته بندی هنر بیان ارزش محصول به مشتری هدف است. آن هم به شیواترین شکل ممکن. همین مساله بسته بندی مواد خوراکی را دارای پیچیدگی های ظریفی خواهد کرد. برای گامی مطمئن در راستای تجارت خود از مشاوره سفارش بسته بندی جعبه تیم پکیجینگ کارتن24 غافل نشوید. پکیجینگ کارتن24 با تجربه متنوع و معتبر خود در زمینه بسته‌بندی  جعبه انواع مواد خوراکی می‌تواند همراه معتمد کسب و کار شما باشد. برای استفاده رایگان از سرویس مشاوره خرید کارتن بسته بندی کلیک کنید.


سفارش خرید بسته بندی جعبه کارتن


خرید جعبه بسته بندی کارتن 24

Share

3 پاسخ به “بسته بندی مواد خوراکی : یک چالش خوشمزه”

  1. امین بیرامی نیم‌رخ
    امین بیرامی

    سلام
    خیلی عالیه مشاوره دقیق قیمت مناسب کیفیت خوب و تحویل به موقع

  2. معاصر نیم‌رخ

    طراحی شخصی هم دارین؟

    1. Carton.24 نیم‌رخ

      درودها.
      بله. تیم طراحی کارتن24 با سابقه همکاری با برندهای معتبر آمادگی پذیرش پروژه طراحی شما را داراست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره خرید بسته بندی جعبه کارتن لمینیتی کارتن24 موادغذایی لوازم صنعتی لوازم آرایشی

بسته بندی لوازم صنعتی

با خرید از کارتن24 امنیت و سلامت اجناس خود را تا رسیدن به دست مشتری تضمین کنید! 


مشاوره خرید بسته بندی جعبه کارتن لمینیتی کارتن24 موادغذایی لوازم صنعتی لوازم آرایشی و بهداشتی

پکیجینگ مواد غذایی

طراحی مهندسی شده، سرعت عمل و اعتماد بالا با خرید از کارتن24


مشاوره خرید بسته بندی جعبه کارتن لمینیتی کارتن24 موادغذایی لوازم صنعتی لوازم آرایشی و بهداشتی و دارو

جعبه لوازم آرایشی

با مجموعه کارتن24 تجربه یک فروش عالی را به وسیله پکیجینگ و بسته بندی حرفه ای داشته باشید.