خدمات صفر تا صد سفارش بسته بندی کارتن

مشاوره خرید جعبه

ما در کارتن24 بازاریابی بسته بندی را به شما می آموزیم. طراحی چشم نواز پیشنهاد می کنیم و بهترین فضاسازی جعبه را پیش روی شما می گذاریم. این یک همراهی برای رشد کسب و کار شماست.

 

 

آشنایی با صفر تا صد سفارش کارتن یکی از بازوهای استراتژیک هر تجارت است. طبق تحقیقات دانشگاه ویرجینیا بسته بندی یکی از تاثیرگذارترین مبانی استراتژی برندهای بزرگ است. باید بدانیم که بسته بندی جعبه و کارتن یکی از ملزومات تجارت این روزهای دنیای ماست. محصولات غذایی و صنعتی از طریق بسته بندی به دست ما می رسند. ما از طریق طراحی بسته بندی جعبه با محتویات درون آن ارتباط برقرار می‌کنیم. از طریق بسته بندی هر محصول می‌توانیم به هویت و شخصیت آن برند پی ببریم. و بسته بندی ترجمان شخصیت هر محصول است. همه این موارد در باب اهمیت بسته بندی جعبه، ما را با تخصصی ویژه روبرو می سازد. تخصصی که برای ورود به آن تجربه، هوش و دانش روز ضروری است. مجموعه کارتن24 (زیر مجموعه تولید کارتن نیکسازان اندیشه) می‌کوشد طی پستی خدمات جاری برای بسته بندی را با شما به اشتراک بگذارد.

هر بسته بندی کارتن سفر و رسالت ویژه ای دارد. در بسته بندی موادغذایی مواردی مدنظر است که ممکن است که در بسته بندی یک فرآورده صنعتی لحاظ نشود. یا برعکس. از طرفی تنوع بسته بندی جعبه و کارتن در ساخت و متریال می‌تواند برای مدیران صنایع سردرگم کننده باشد. کارتن24 با سابقه فعالیت درخشان در زمینه بسته بندی محصولات غذایی، دارویی، بهداشتی و صنعتی می تواند کارتن شکیل و اقتصادی شما را پیشنهاد کند. مشاوره خرید کارتن 24 یک مشاوره فروش نیست. ما خود را شریک کسب و کار شما می دانیم و می‌کوشیم بهترین پیشنهادات را به برندینگ شما ارائه دهیم. ما در مشاوره خرید کارتن 24 شما را با انواع کارتن 3لا، 5 لا و جعبه لمینتی آشنا کرده و تجربیات خود را در اختیار شما می‌گذاریم.

صفر تا صد سفارش کارتن و جعبه طراحی مهندسی شده تولید نمونه اولیه بازاریابی محصول کارتن3لا 5لا کارتن 24 نیکسازان اندیشه

در گام دوم از صفر تا صد سفارش کارتن پس از انتخاب مسیر بسته بندی، نوبت به طراحی جعبه می‌رسد. طراحی بسته بندی جعبه و کارتن شما پل ارتباطی مشتری و محتویات درون جعبه است. در این مرحله ضروری است که مشتری هدف خود را بشناسید و برای جلب توجه وی برنامه ویژه داشته باشید. این برنامه می تواند ضامن ارتباط بیشتر مشتری و در نتیجه فروش بیشتر محصول شماست. هرچه طراحی شما چشمگیرتر باشد شانس افزوده شدن به سبد خرید مشتری افزایش می‌یابد. اما این به معنی استفاده از طرح های شلوغ یا استفاده بی مورد از رنگ بندی های متنوع نیست. گاهی بازاریابی یک محصول بر روی طرح های مینیمالیستی متمرکز است. این گونه طراحی بسته بندی جعبه و کارتن در مواردی استفاده می‌شود که قصد برانگیختن حس کنجکاوی مشتری را داشته باشد. از طرفی دیگر بسیاری از محصولات صنعتی شعار مقاومت را سرلوحه خود دارند. در این موارد نیز استفاده از رنگ های کمتر و دیزاین بسته بندی گزین گرایانه می‌تواند محقق شعار محصول باشد.‌ برای آشنایی بیشتر می توانید به اکسپلور طراحی کارتن 24 سری بزنید.

مشاوره سفارش و تولید جعبه و کارتن

خرید جعبه بسته بندی کارتن 24

بسته بندی ویترین برند شماست

تیم مشاوره سفارش کارتن 24، در این لحظات نیز کنار شماست تا درستی انتخاب شما را تضمین کند. کارتن 24 تنها مجری تولید کارتن بسته بندی برای مشتریان خود نیست. ما خود را شریک کسب و کار شما می‌دانیم و از تاثیر مثبت فروش شما بر درآمد خود آگاهیم. پس می‌کوشیم شما را تا تکمیل سفارش کارتن، در انتخاب بسته بندی مناسب همراهی کنیم.

اشکال در اندازه گیری یکی از رایج ترین اشتباهات در صنعت بسته بندی است. این اشکال می‌تواند از طرف تیم سفارش دهنده و یا مسئولین اجرای بسته بندی کارتن باشد. بسیار پیش آمده که تیم سفارش دهنده در پیش بینی اندازه نهایی محصول دچار اشکال شده اند. اشکلات اندازه گیری به ویژه در صنایعی که به منظور مونتاژ، بسته بندی می شوند بیشتر دیده می شود. اما اگر بخواهیم نگاهی حرفه ای به مساله داشته باشیم مهم نیست این اشتباه در کدام مرحله و توسط کدام تیم صورت می‌گیرد. آنچه مهمتر می‌نماید چگونگی جلوگیری از این اشتباه رایج است. «نمونه اولیه بسته بندی جعبه» احتمال اشکال در اندازه گیری را رفع می کند. گام بعدی در مسیر صفر تا صد سفارش جعبه و کارتن، تولید نمونه اولیه ضروری است. تست فشار و بررسی نهایی بر روی نمونه اولیه جعبه بینش شما را نسبت به چهرمان و کارایی نهایی محصول کامل تر می‌کند. حالا می‌توانید پکیجینگ محصول خود را تصور، نقد و حتی ارتقاء دهید.

 

چهارمین گام از صفر تا صد سفارش جعبه و کارتن بر روی اجرای دقیق ورقه کارتن، تضمین کیفیت انبارش و تحویل به موقع پروژه متمرکز است. پس از مشاوره حرفه ای خرید کارتن، طراحی جعبه، تولید نمونه اولیه و تست فشار پای تعهد در اجرا و تحویل به میان می‌آید. با توجه به اینکه بسیاری از محصولات دارای تاریخ انتقضاء یا بازارهای ویژه اند، تحویل به موقع پروژه در آنها بسیار حساس تر است. در این مرحله استفاده از ماشین آلات روز، نیروی انسانی متعهد و متخصص و البته انبارش حرفه ای ضروری است.

بسته بندی هر محصول، سفیر گویای آن برند است. و البته هر برندی، داستان خود را می‌سازد.  در این مسیر تیم کارتن 24 (زیر مجموعه تولید کارتن نیکسازان اندیشه) مفتخر به کسب رضایت 93 درصدی مشتریان خود است. ما با حضور قدرتمند در عرصه پکیجینگ قطعات یدکی، مواد غذایی، دارویی و بهداشتی آمادگی خود را در مقابله با چالش های تازه اثبات کرده ایم. برای شروع سفارش خرید کارتن، بر روی مشاوره جعبه سازی کلیک کنید. لیستی از سوالات متداول بسته بندی نیز فراهم شده که زمینه ساز آشنایی بیشتر با صفر تا صد بسته بندی جعبه و کارتن است. برای مطالعه کلیک کنید.


سفارش خرید بسته بندی جعبه کارتن


خرید جعبه بسته بندی کارتن 24

Share

2 پاسخ به “خدمات صفر تا صد سفارش بسته بندی کارتن”

  1. معاصر نیم‌رخ

    درود.
    استفاده کردم از مظلب تون

    1. Carton.24 نیم‌رخ

      درودها.
      بیش باد!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره خرید بسته بندی جعبه کارتن لمینیتی کارتن24 موادغذایی لوازم صنعتی لوازم آرایشی

بسته بندی لوازم صنعتی

با خرید از کارتن24 امنیت و سلامت اجناس خود را تا رسیدن به دست مشتری تضمین کنید! 


مشاوره خرید بسته بندی جعبه کارتن لمینیتی کارتن24 موادغذایی لوازم صنعتی لوازم آرایشی و بهداشتی

پکیجینگ مواد غذایی

طراحی مهندسی شده، سرعت عمل و اعتماد بالا با خرید از کارتن24


مشاوره خرید بسته بندی جعبه کارتن لمینیتی کارتن24 موادغذایی لوازم صنعتی لوازم آرایشی و بهداشتی و دارو

جعبه لوازم آرایشی

با مجموعه کارتن24 تجربه یک فروش عالی را به وسیله پکیجینگ و بسته بندی حرفه ای داشته باشید.