,

خرید کارتن بسته بندی گوشت و پروتئین

مشاوره خرید جعبه

ما در کارتن24 بازاریابی بسته بندی را به شما می آموزیم. طراحی چشم نواز پیشنهاد می کنیم و بهترین فضاسازی جعبه را پیش روی شما می گذاریم. این یک همراهی برای رشد کسب و کار شماست.

 

خرید و سفارش کارتن بسته بندی گوشت و پروتئین یکی از حساس‌ترین چالش‌های صنعت پکیجینگ است. فاکتورهای بسته بندی گوشت و پروتئین چنان متنوع است که باید هر مورد را به صورت جداگانه مورد بررسی قرار داد. از طرفی دیگر مواد غذایی به ویژه گوشت به شدت فسادپذیر بوده و تمهعیدات خاص پکیجینگ را می‌طلبد. البته این چالش را در بسته بندی تخم‌مرغ، بسته غلات، پیتزای یخ زده، شیر، آبمیوه، سوپ آماده، چیپس‌ها و… نیز شاهدیم. در این محتوا قصد داریم ضمن معرفی برترین بسته‌بندی مواد غذایی به صفر تا صد سفارش کارتن بسته‌بندی گوشت نیز بپردازیم. با کارتن24 همراه باشید.

با توجه به تنوع موادغذایی پکیجینگ متنوعی می‌توان برای این لیست برشمرد. اما اگر بخواهیم پیشنهادات خود را برای بسته‌بندی مواد غذایی خلاصه کنیم می‌توان گفت: بسته‌بندی مواد غذایی بر حسب ضربه‌پذیری و سلامت محصول دسته بندی می‌شود. برای بسته‌بندی تخم‌مرغ به دلیل این‌که باید در هوای آزاد و در عین حال ایمن از ضربه قرار بگیرد، کارتن مخصوص پیشنهاد می‌شود. در مقابل برای محصولاتی هم‌چون چیپس و پفک که همین حساسیت را به ضربه‌پذیری دارند اما در هوای آزاد فسادپذیرند از بسته‌های انعطاف‌پذیر استفاده می‌شود. درحالیکه برای پکیجینگ شیر و آبمیوه از بسته‌بندی‌های ترکیبیِ مقوا و ورقه فلزی استفاده می‌شود. هم‌چنین در صنایعی چون شیرینی پزی ما با انواع سینی مقوایی طرف هستیم که مانع برخورد فیزیکی و له شدگی محصول است. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد بسته‌بندی مواد غذایی کلیک کنید.

خرید کارتن بسته بندی گوشت سفارش کارتن بسته بندی پروتئین تولید کارتن بسته بندی سوسیس کالباس نیکسازان آریا کارتن24

در صدر محبوب‌ترین انواع پکیجینگ موادغذایی مقوا همچنان پیشرو در بسته بندی مواد غذایی مصرفی است. بسته بندی کارتن در اشکال متفاوتی همچون آسپتیک،سینی شیرینی، کارتن مادر و کارتن تخم مرغ، پکیجینگ خشکبار و غیره خودنمایی می‌کند. در ادامه کاغذ یکی دیگر از انواع محبوب بسته بندی مواد غذایی است. پلاستیک صنعت بسته بندی مواد غذایی را متحول کرد اما به تنهایی نمی‌تواند ضامن سلامت سفر محصولات غذایی باشد. فلز به اندازه کاغذ یا پلاستیک در تولید مواد غذایی رایج نیست، اما محبوبیت آن در حال افزایش است. به ویژه در صنایع کنسرواسیون شاهد نمود آن هستیم.

لازمه‌ی بسته‌بندی گوشت در اشکالی هم‌چون سوسیس، همبرگر، کالباس، استیک و… در مرتبه‌ی اول حفظ «ایمنی» و «سلامت محصول» است. سلامت محصولات غذایی از زمره فاکتورهای بسته بندی گوشت و پروتئین به شمار می‌رود که در تمامی پکیجینگ‌ها رعایت ملزم به رعایت آن هستیم. در مورد سلامت محصول معمولاً یک لایه وکیوم به عنوان بسته‌بندی اولیه محصول را در بر می‌گیرد. اما این لایه برای چینش و ارسال انبوه در خطر له‌شدگی و پاره شدن قرار می‌گیرد. به همین دلیل توصیه می‌شود از کارتن‌های سه لایه و یا کارتن‌هایی با ورق پنج لایه برای جابه‌جایی انبوه این دسته از موادغذایی استفاده شود.

فاکتور مهم دیگر این است که برای نگهداری و حمل و نقل محصولات گوشتی نیاز به سردخانه وجود دارد که دارای محیطی مرطوب است. علاوه بر آن گاهی خود فرآورده نیز دارای رطوبت است که حساسیت بهداشتی موضوع را دوچندان می‌کند. بنابراین برای بسته بندی محصولات پروتئینی با کارتن و دیگر صنایع سلولزی (صنایع بر پایه کاغذ مانند ورق و مقوا) باید از کاغذ و موادی استفاده کرد که علاوه بر استحکام فیزیکی مناسب و مقاومت در برابر رطوبت از نظر بهداشتی نیز مورد تائید مراکز مسئول باشد. در این میان کاغذ کرافت بهترین بسته بندی برای تامین خصوصیات گفته شده یعنی بهداشت و مقاومت در برابر رطوبت به شمار می‌رود. بر طبق آمار بسته بندی وکیوم 40 درصد از موارد گوشت را تشکیل می‌دهد. با این حال، گزینه‌های دیگری مانند بسته‌بندی فروشگاهی و بسته‌بندی گوشت در فضای اصلاح‌شده به همان اندازه برای تازه نگه داشتن گوشت مناسب هستند. اما چرا بسته بندی گوشت مهم است؟ بسته بندی گوشت نه تنها کیفیت گوشت را حفظ می‌کند، بلکه از مواد غذایی در برابر آسیب محافظت می‌کند. برای آشنایی با نحوه سفارش کارتن بسته بندی انواع پروتئین با این محتوا همراه باشید.

 

کارتن24 | پکیجینگ برند شما

 

در مرحله اول پیشنهاد می‌کنیم از مشاوره رایگان مرکز کارتن 24 وابسته به گروه تولید کارتن نیکسازان آریا تماس بگیرد. شما در این تماس با تجربه‌ی چندین ساله ما در پکیجینگ موادغذایی آشنا شده و آخرین اخبار بازاریابی محصول خود را دریافت می‌کنید. در ادامه ما شما را به سوی طراحی شخصی طراح دلخواه بر روی کارتن مادر هدایت می‌کنیم. تیم طراحی کارتن 24 با همکاری طراحان برجسته این حوزه گویاترین طرح را به محصول شما پیشنهاد می‌کند. در ادامه مهندسین طراحی جعبه مادر، به طراحی هندسی جعبه مورد نظر می‌پردازند. در نهایت ما یک نمونه اولیه از کارتن بسته بندی گوشت در اختیار شما می‌گذاریم تا تست نهایی را بر آن اعمال شود. در ادامه با توجه به این‌که «زمان تحویل پروژه» در مبحث بسته‌بندی گوشت و انواع پروتئین بی‌نهایت حائز اهمیت است ما تضمین می‌کنیم که طبق کلندر مورد توافق به تعهدات خود عمل کنیم تا از بازار خود عقب نمانید!

این پایان همراهی تیم کارتن24 با شما و برند شما نیست. صنعت بسته‌بندی یک همکاری دنباله‌دار می‌طلبد و هر همکاری طولانی‌مدت بر پایه اعتماد استوار است. ما همواره آماده‌ایم تا پذیرای پیشنهادات و انتقادات شما جهت ارتقای سطح کارتن بسته بندی گوشت هستیم. چرا که معتقدیم بزرگ‌ترین سرمایه هر سازمان، مشتریان آن است. این یک بازاریابی فروش نیست! یک همراهی بلند مدت از تیم کارتن24 برای معرفی و سلامت سفر محصولات گوشتی و پروتئینی شماست. برای شروع با شماره 09127377545 تماس بگیرید تا از مشاوره مستقیم صفر تا صد کارتن ما بهرمند شوید. ما شما در این ارتباط با فاکتورهایی آشنا خواهیم کرد که حاصل سال‌ها تجربه موفق در زمینه پکیجینگ مواد غذایی است. با تیم جعبه سازی کارتن24 همراه باشید.


سفارش خرید بسته بندی جعبه کارتن


خرید جعبه بسته بندی کارتن 24

Share

2 پاسخ به “خرید کارتن بسته بندی گوشت و پروتئین”

  1. معاصر نیم‌رخ

    جالبه
    من تجربه خرید از دهکده پروتئین رو دارم
    بسیار عاالی!!

    1. Carton.24 نیم‌رخ

      درود.
      بله برند دهکده پروتئین یکی از برندهای معتبر در زمینه تامین گوشت و فرآورده های پروتئینی است. خوشحالیم که وجه اشتراکی بدین اعتبار با شما مخاطب گرامی داریم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره خرید بسته بندی جعبه کارتن لمینیتی کارتن24 موادغذایی لوازم صنعتی لوازم آرایشی

بسته بندی لوازم صنعتی

با خرید از کارتن24 امنیت و سلامت اجناس خود را تا رسیدن به دست مشتری تضمین کنید! 


مشاوره خرید بسته بندی جعبه کارتن لمینیتی کارتن24 موادغذایی لوازم صنعتی لوازم آرایشی و بهداشتی

پکیجینگ مواد غذایی

طراحی مهندسی شده، سرعت عمل و اعتماد بالا با خرید از کارتن24


مشاوره خرید بسته بندی جعبه کارتن لمینیتی کارتن24 موادغذایی لوازم صنعتی لوازم آرایشی و بهداشتی و دارو

جعبه لوازم آرایشی

با مجموعه کارتن24 تجربه یک فروش عالی را به وسیله پکیجینگ و بسته بندی حرفه ای داشته باشید.