مشاوره خرید جعبه

ما در کارتن24 بازاریابی بسته بندی را به شما می آموزیم. طراحی چشم نواز پیشنهاد می کنیم و بهترین فضاسازی جعبه را پیش روی شما می گذاریم. این یک همراهی برای رشد کسب و کار شماست.

 

بسته بندی کارتن خشکبار یکی از مراحل مهم در مسیر طولانی و پیچیده از تولید کننده تا مصرف کننده است. حساسیت بالای موادغذایی به دما، آلودگی و ضربه یکی از قدیمی ترین چالش های صنعت بسته بندی میوه خشک و سبزیجات بوده است. با این حال  کیسه ها، جعبه ها، سبدها، کارتن ها، سطل ها و ظروف پالت شده ایده خوبی برای جابجایی، حمل و نقل و بازاریابی انواع میوه خشک و سبزیجات هستند. در ادامه سلسه محتوای «صفرتاصد بسته بندی موادغذایی» به بسته بندی کارتن انواع میوه خشک، سبزیجات و به طور خلاصه خشکبار می پردازیم.

شاید بتوان ایده های متفاوت و جذابی برای بسته بندی خشکبار و میوه های خشک پیشنهاد کرد. از جعبه های چوبی گرفته تا پالت ها، سبدها و کارتن های متفاوت. اما پیش از همه باید دانست که امروزه کیسه های بسته بندی وکیوم به بهترین بسته بندی برای میوه های خشک، آجیل و سبزیجات تبدیل شده. این نوع کیسه ها به دلیل خاصیت آب بندی خود، حافظ سلامت محصول در برابر هرگونه آلودگی اند. اما از طرفی دیگر در مسافت های طولانی نمی تواند در برابر ضربه مقاومت بالایی داشته باشد. اگر از بسته بندی کیسه زیپ دار (یا وکیوم) بگذریم، انواع بسته بندی خشکبار عبارتند از: – جعبه چوبی – فیبر – پاکت های پلاستیکی – پالت ها – سبدهای برگ، بامبو و پلاستیکی – جعبه و کارتن خشکبار همانطور که گفته شد کیسه های خلاء با قابلیت مهر و موم شدن، پایه صنعت بسته بندی خشکبار به شمار می رود. اما برای حمل همین بسته بندی کیسه وکیوم، پیشنهاد می شود از بسته بندی کارتن خشکبار استفاده شود. استفاده از بسته بندی کارتن برای خشکبار می تواند ضامن سلامت سفر محصول در مسافت های طولانی باشد. چرا که یک محصول که از لحاظ بهداشتی سالم اما از نظر فیزیکی ضربه خورده است، تاثیر مخربی بر برندینگ شما دارد. در ادامه به مزایای بسته بندی کارتن خشکبار و انواع میوه های خشک، آجیل و سبزیجات خشک شده می پردازیم.

بسته بندی کارتن خشکبار بسته بندی میوه خشک کارتن سبزیجات کارتن 24 نیکسازان اندیشه

جعبه های مقوایی از جمله رایج ترین انواع بسته بندی مواد غذایی به شمار می روند. جعبه های مقوایی به دلیل استفاده از فلوت های موجدار در برابر آسیب مقاوم تر هستند. این امر می تواند سلامت محصولات غذایی حساس را فراهم کند. همانطور که در پست پیشین گفتیم جعبه مواد غذایی ذر موارد متفاوتی کاربرد دارد و در بسیاری از سبک های بسته بندی مواد غذایی دیده می شود. اما استفاده از جعبه مقوایی یا بسته بندی کارتن خشکبار چند مزیت مهم دارد که در این صنعت برجسته تر است. ابتدا این که جعبه مقوایی عاری از بوی بد است. این مورد در سفر طولانی میوه های خشک، یک مزیت بزرگ محسوب می شود. از طرف دیگر با طراحی منحصربه فرد و سفارشی خود بر روی کارتن می توانید از ابزارهای برندینگ نیز استفاده کنید. هر پکیج کارتن، سفیر برند شماست.

کارتن24 | پکیجینگ برند شما

 

هنگام انتخاب انواع بسته بندی خوراکی برای برند خشکبار خود، می خواهید نه تنها شیک و چشم نواز باشد، بلکه برای محافظت و حفظ محصول خود نیز به آنها نیاز دارید. ما در تیم کارتن 24 (زیر مجموعه تولیدی جعبه نیکسازان آریا) با استفاده از مشاورین آنلاین، طراجان حرفه ای و متخصصین فنی خود ضامن سلامت و کیفیت سفر برند خشکبار شماست. ما کوشیده ایم بهترین ها را در صنعت بسته بندی جعبه و کارتن را برای شما فراهم آوریم. برای سفارش بسته بندی کارتن خشکبار از مشاوره برخط ما استفاده کنید.


سفارش خرید بسته بندی جعبه کارتن


خرید جعبه بسته بندی کارتن 24

Share

2 پاسخ به “سفارش بسته بندی کارتن خشکبار”

  1. معاصر نیم‌رخ

    برندهای مشتری شما همون صفحه اولن یا اکسپلور دیگه ای دارین؟

    1. Carton.24 نیم‌رخ

      درودها. برای مشاهده لیست کامل به لینک زیر مراجعه کنید:

      اکسپلور کارتن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره خرید بسته بندی جعبه کارتن لمینیتی کارتن24 موادغذایی لوازم صنعتی لوازم آرایشی

بسته بندی لوازم صنعتی

با خرید از کارتن24 امنیت و سلامت اجناس خود را تا رسیدن به دست مشتری تضمین کنید! 


مشاوره خرید بسته بندی جعبه کارتن لمینیتی کارتن24 موادغذایی لوازم صنعتی لوازم آرایشی و بهداشتی

پکیجینگ مواد غذایی

طراحی مهندسی شده، سرعت عمل و اعتماد بالا با خرید از کارتن24


مشاوره خرید بسته بندی جعبه کارتن لمینیتی کارتن24 موادغذایی لوازم صنعتی لوازم آرایشی و بهداشتی و دارو

جعبه لوازم آرایشی

با مجموعه کارتن24 تجربه یک فروش عالی را به وسیله پکیجینگ و بسته بندی حرفه ای داشته باشید.