تامین کارتن بسته بندی 3لایه فروشگاه

مشاوره خرید جعبه

ما در کارتن24 بازاریابی بسته بندی را به شما می آموزیم. طراحی چشم نواز پیشنهاد می کنیم و بهترین فضاسازی جعبه را پیش روی شما می گذاریم. این یک همراهی برای رشد کسب و کار شماست.

 

تامین کارتن بسته بندی 3لایه فروشگاه آنلاین یکی از چالش‌های صنعت پکیجینگ است. فروشگاه‌های آنلاین بنا به تنوع خود طیف گسترده‌ای از محصولات را پوشش می‌دهند. و البته پکیجینگ یک گوشی همراه ظرافت‌های بیشتر نسبت به لوازم آشپزخانه دارد. هم‌چنین باید و نبایدهای بسته‌بندی کارتن یک شوینده یا ماشین لباس‌شویی متفاوت است. در این پست قصد داریم تفاوت‌هایی را با شما در میان بگذاریم که ظرافت‌های صنعت پکیجینگ فروشگاه‌های آنلاین را می‌سازد. با گروه بسته‌بندی کارتن24 وابسته به تولیدی کارتن نیکسازان آریا همراه باشید.

اولین موردی که در بسته‌بندی کارتن محصولات یک فروشگاه آنلاین حائز اهمیت است سلامت محصول است. یک بسته‌بندی مطلوب محصول شما را طی سفری طولانی همراهی می‌کند تا به دست مشتری برسد. در تامین کارتن بسته بندی 3لا فروشگاه‌های آنلاین همواره لازم است پکیجینگ و پخش محصول را فوت کوزه‌گری به حساب بیاورید. چرا که ورای این‌که محصول شما شوینده است یا ماشین لباس‌شویی یا گوشی تلفن یا چیپس مهم این است که محصول سالم به دست مشتری برسد. سلامت کارکرد محصول، نقطه‌ای است که پیش از برندینگ قرار می‌گیرد. اما می‌تواند بر برندینگ تاثیرگذار باشد.

به بیان ساده‌تر مشتری ابتدا سلامت محصول را چک می‌کند و در صورت سلامت یا خرابی به سراغ برند می‌رود. در صورتی که محصول سالم به دست مشتری نرسد تمام برندینگ محصول شما در آن لحظه تخریب می‌شود. پس برای این لحظه برنامه ویژه داشته باشید!  

کارتن بسته بندی 3لایه فروشگاه‌های آنلاین کارتن آنلاین شاپ کارتن پوشاک کارتن پودر رختشویی کارتن صابون کارتن دستمال کاغذی کارتن24

یک فروشگاه تنوعی از محصولات غذایی،قطعات الکترونیک، مواد بهداشتی ، ابزار آلات، پوشاک و لوازم آشپزخانه را شامل می‌شود. با توجه به تفاوتی که در نوع حساسیت هرکدام از این محصولات وجود دارد می‌توان کارتن بسته بندی 3لایه را پیشنهاد کرد. کارتن 3لایه با توجه به استحکام در برابر ضربه، مقاومت در برابر رطوبت و گرماگریزی می‌تواند ایده تجاری مناسب باشد. کارتن بسته بندی 3لایه طراحی‌پذیر است؛ شکیل و زیباست و توانایی نصب لمینت را نیز داراست. به همین دلیل یکی از رایج‌ترین انواع کارتن بسته بندی برای پکیجینگ آنلاین‌شاپ‌ها و فروشگاه‌های بزرگ کارتن 3لایه است.

گروه تولیدی کارتن2 وابسته به تولید بسته بندی نیکسازان آریا با سال‌ها تجربه موفق در زمینه‌های متنوع می‌تواند پیشنهاد برتر ما باشد. کارتن24 وابسته به تولیدی کارتن نیکسازان آریا با سابقه‌ی درخشان همکاری با برندهای فروشگاهی بزرگی هم‌چون باسلام تجربه ارزشمندی در این زمینه دارد. ما به شما مشاوره رایگان انتخاب کارتن را ارائه می‌دهیم که بر اساس بازاریابی روز و برندینگ شماست. در ادامه شما را در طراحی کارتن بسته بندی همراهی خواهیم کرد. سپس نمونه اولیه کارتن بسته بندی شما را به بررسی می‌نشینیم و در صورت تایید به تولید انبوه می‌پردازیم.

این پایان همراهی کارتن24 با برند شما نیست! ما خود را شریک تجارت شما می‌دانیم و در کنار تحویل به موقع پروژه در مراحل نقد و بهبود در کنار شماییم.

 
 

کارتن24 | پکیجینگ برند شما

 

در مرحله اول پیشنهاد می‌کنیم از مشاوره رایگان مرکز کارتن24 تماس بگیرد.مشاوره خرید کارتن شما را با تجربه‌ی چندین ساله ما در تامین پکیجینگ فروشگاه‌های آنلاین آشنا کرده و آخرین اخبار بازاریابی محصول ارائه می‌کند. سپس ما شما را به سوی طراحی شخصی طراح دلخواه بر روی کارتن مادر هدایت می‌کنیم. تیم طراحی کارتن 24 با همکاری طراحان برجسته این حوزه گویاترین طرح را به محصول شما پیشنهاد می‌کند. سپس طراحی شخصی کارتن محصول شما را توسط مهندسین مجرب بر روی کارتن اجرا می‌کنیم.

در نهایت ما یک نمونه اولیه کارتن بسته‌بندی در اختیار شما می‌گذاریم تا تست نهایی را بر آن اعمال شود. پس از ان با توجه به این‌که «زمان تحویل پروژه» در مبحث فروشگاه‌های بزرگ بی‌نهایت حائز اهمیت است ما تضمین می‌کنیم که طبق کلندر مورد توافق به تعهدات خود عمل کنیم تا از بازار خود عقب نمانید!

این پایان همراهی تیم کارتن24 با شما و برند شما نیست. صنعت بسته‌بندی یک همکاری دنباله‌دار می‌طلبد و هر همکاری طولانی‌مدت بر پایه اعتماد استوار است. ما همواره آماده‌ایم تا پذیرای پیشنهادات و انتقادات شما جهت ارتقای سطح کارتن بسته‌بندی برند شما هستیم. چرا که معتقدیم بزرگ‌ترین سرمایه هر سازمان، مشتریان آن است. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد سفارش جعبه کلیک کنید.

 


سفارش خرید بسته بندی جعبه کارتن


خرید جعبه بسته بندی کارتن 24

Share

2 پاسخ به “تامین کارتن بسته بندی 3لایه فروشگاه”

  1. معاصر نیم‌رخ

    درود. استفاده کردم

    1. Carton.24 نیم‌رخ

      بیش باد دوست عزیز.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره خرید بسته بندی جعبه کارتن لمینیتی کارتن24 موادغذایی لوازم صنعتی لوازم آرایشی

بسته بندی لوازم صنعتی

با خرید از کارتن24 امنیت و سلامت اجناس خود را تا رسیدن به دست مشتری تضمین کنید! 


مشاوره خرید بسته بندی جعبه کارتن لمینیتی کارتن24 موادغذایی لوازم صنعتی لوازم آرایشی و بهداشتی

پکیجینگ مواد غذایی

طراحی مهندسی شده، سرعت عمل و اعتماد بالا با خرید از کارتن24


مشاوره خرید بسته بندی جعبه کارتن لمینیتی کارتن24 موادغذایی لوازم صنعتی لوازم آرایشی و بهداشتی و دارو

جعبه لوازم آرایشی

با مجموعه کارتن24 تجربه یک فروش عالی را به وسیله پکیجینگ و بسته بندی حرفه ای داشته باشید.