کارتن زغال صادراتی

مشاوره خرید جعبه

ما در کارتن24 بازاریابی بسته بندی را به شما می آموزیم. طراحی چشم نواز پیشنهاد می کنیم و بهترین فضاسازی جعبه را پیش روی شما می گذاریم. این یک همراهی برای رشد کسب و کار شماست.

 

سفارش کارتن زغال صادراتی با توجه به نوع زغال و مقصد آن می‌تواند حساسیت بالایی داشته باشد. زغال یکی از سوخت های سنتی رایج در مراکز و خانه‌هاست. قصد داریم در مورد صادرات زغال و خرید کارتن بسته بندی زغال صحبت کنیم. با تولیدی کارتن24 همراه باشید تا انوع زغال صادراتی و ایده پکیجینگ زغال را بشناسیم.

نخستین فاکتور خرید کارتن زغال این است که جعبه‌ی بسته بندی باید زغال را سالم نگه دارد. چرا که هرگونه رطوبت می‌تواند باعث شود زغال نسوزد تا دود تولید کند. در مرتبه دوم کارتن زغال باید با تکنولوژی روز دنیا همگام داشته باشد. چرا که برای حضور در بازارهای جهانی ناگزیر به رعایت استانداردهایی هستید. نکته سوم استفاده از بسته بندی در ایجاد یک پیام به مشتریان است.

به بیان ساده‌تر هر بسته بندی بیانگر پیامی از سوی برند شماست. ما می‌کوشیم داستان محصول شما را به زیبایی و شفافیت به مشتری برسانیم. از قدرت تبلیغات خاموش در حیطه بسته بندی غافل نشوید!

<yoastmark class=

صادرات زغال و فروش اینترنتی یکی از موارد سودآور این بازار محصوب می‌شود.. در کشورمان ایران تولید زغال چوب به واسطه وجود جنگل ها و باغات مرکبات، در نقاط مختلف رونق داشته و دارد. برآورد می‌شود که ایران توانایی تامین زغال صادراتی به ۴۰ کشور را داراست. اما صادرات اصلی زغال در دست کشور اندونزی است. انواع زغال صادراتی عبارتند از:

زغال لیمو
زغال کبابی
زغال فشرده

برای آشنایی بیشتر با انواع زغال و کارتن مقوایی زغال آن همراه ما باشید. تلاش می‌کنیم سوالات شما در مورد کارتن زغال لیمو ، کارتن زغال کبابی و کارتن زغال فشرده را پاسخ بدهیم.

از جعبه‌های مقوایی در طرح و اندازه‌های متنوعی برای بسته بندی زغال صادراتی اعم از زغال لیمو ، کبابی و فشرده استفاده می‌شود. جعبه‌های مقوایی با گِرماژ بالا می‌توانند از زغال در حین جابجایی و حمل‌ونقل آن محافظت کنند. چرا که این محصول در برابر ضربه نیز به شدت حساس بوده و به سرعت پودر می‌شود. همچنین از کارتن زغال برای انواع زغال‌های 1 الی 2 کیلویی و کارتن‌های مادر را برای انواع 5، 8 و 10 کیلویی می‌توان بهره برد. یادآوری می‌کنیم تولید کارتن و بسته بندی انواع جعبه به درخواست مشتری انجام می‌شود. هر مدل کارتن بسته بندی زغال با توجه به ابعاد، طول، عرض، ارتفاع تولید شده و در اختیار مشتری قرار می‌گیرد. این پایان همراهی کارتن24 با برند شما نیست! ما خود را شریک تجارت شما می‌دانیم و در کنار تحویل به موقع پروژه در مراحل نقد و بهبود در کنار شماییم.

 
 

کارتن24 | پکیجینگ برند شما

 

در مرحله اول پیشنهاد می‌کنیم از مشاوره رایگان مرکز کارتن24 تماس بگیرد.مشاوره خرید کارتن شما را با تجربه‌ی چندین ساله ما در تامین پکارتن زغال صادراتی آشنا کرده و آخرین اخبار بازاریابی محصول ارائه می‌کند. سپس ما شما را به سوی طراحی شخصی طراح دلخواه بر روی کارتن مادر هدایت می‌کنیم. تیم طراحی کارتن 24 با همکاری طراحان برجسته این حوزه گویاترین طرح را به محصول شما پیشنهاد می‌کند. سپس طراحی شخصی کارتن محصول شما را توسط مهندسین مجرب بر روی کارتن اجرا می‌کنیم.

در نهایت ما یک نمونه اولیه کارتن بسته‌بندی از زغال صادراتی در اختیار شما می‌گذاریم تا تست نهایی را بر آن اعمال شود. پس از ان با توجه به این‌که «زمان تحویل پروژه» در مبحث تجارت بین المللی بی‌نهایت حائز اهمیت است ما تضمین می‌کنیم که طبق کلندر مورد توافق به تعهدات خود عمل کنیم تا از بازار خود عقب نمانید!

این پایان همراهی تیم کارتن24 با شما و برند شما نیست. صنعت بسته‌بندی یک همکاری دنباله‌دار می‌طلبد و هر همکاری طولانی‌مدت بر پایه اعتماد استوار است. ما همواره آماده‌ایم تا پذیرای پیشنهادات و انتقادات شما جهت ارتقای سطح کارتن بسته‌بندی برند شما هستیم. چرا که معتقدیم بزرگ‌ترین سرمایه هر سازمان، مشتریان آن است. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد سفارش جعبه کلیک کنید.

 

سفارش خرید بسته بندی جعبه کارتن


خرید جعبه بسته بندی کارتن 24

Share

2 پاسخ به “کارتن زغال صادراتی”

  1. معاصر نیم‌رخ

    درودها. من یه فروشگاه کوچیک لوازم آشپزخونه دارم.
    استفاده کردم از مطلب شما

    1. Carton.24 نیم‌رخ

      درود دوست عزیز.
      به امید پیشرفت و برکت کسب و کار شما!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره خرید بسته بندی جعبه کارتن لمینیتی کارتن24 موادغذایی لوازم صنعتی لوازم آرایشی

بسته بندی لوازم صنعتی

با خرید از کارتن24 امنیت و سلامت اجناس خود را تا رسیدن به دست مشتری تضمین کنید! 


مشاوره خرید بسته بندی جعبه کارتن لمینیتی کارتن24 موادغذایی لوازم صنعتی لوازم آرایشی و بهداشتی

پکیجینگ مواد غذایی

طراحی مهندسی شده، سرعت عمل و اعتماد بالا با خرید از کارتن24


مشاوره خرید بسته بندی جعبه کارتن لمینیتی کارتن24 موادغذایی لوازم صنعتی لوازم آرایشی و بهداشتی و دارو

جعبه لوازم آرایشی

با مجموعه کارتن24 تجربه یک فروش عالی را به وسیله پکیجینگ و بسته بندی حرفه ای داشته باشید.