طراحی کارتن بسته بندی

مشاوره خرید جعبه

ما در کارتن24 بازاریابی بسته بندی را به شما می آموزیم. طراحی چشم نواز پیشنهاد می کنیم و بهترین فضاسازی جعبه را پیش روی شما می گذاریم. این یک همراهی برای رشد کسب و کار شماست.

 

طراحی کارتن بسته بندی فرآیندی است که به بسته بندی شما اجازه می دهد تا طیف وسیعی از عملکردها را انجام بدهد. به این معنی که یک محصول می تواند نقش های متفاوتی داشته باشد. بسته بندی کارتن محصول شما را ایمن نگه دارد و امکان حمل و نگهداری آن را فراهم کند. باید به نحوی از بسته بندی رقبای شما متمایز باشد و همچنین برای مشتریان در فروشگاه و آنلاین جذابیت داشته باشد. در ادامه با سرویس ویژه سفارش و طراحی کارتن بسته بندی نیکسازان آریا همراه باشید.

بسیاری از شرکت‌های نوپا و استارت آپ‌ها لیبل خریداری کرده و آن را بر روی جعبه خود می‌زنند. شاید این روش در کاهش هزینه موثر باشد اما در برند سازی اصلا شیوه مناسبی نیست و معایب بسیاری دارد که در زیر به برخی از این موارد اشاره می‌کنیم: • امکان اتمام لیبل در زمانی که به آن بسیار نیاز داریم. • امکان دارد برچسب در جای بد و خارج از دید چسبانده شود. • کاری وقت گیر و زمان بر است. بهترین روش برای دیده شدن به چای لیبل و مهر زدن بر روی جعبه‌ها چاپ جعبه افست اختصاصی است. پیشنهاد نخست ما استفاده از مشاوره رایگان طراحی کارتن نیکسازان آریاست. برای شروع می‌توانید از نمونه طراحی کارتن نیکسازان آریا دیدن فرمایید.

 

طراحی کارتن بسته بندی چاپ لوگو بر کارتن چاپ فلکسو چاپ افست چاپ لمینتی

چاپ کارتن بسته بندی انواع متنوعی را شامل می‌شود. از جمله رایج‌ترین انواع چاپ بر روی کارتن عبارتند از:

چاپ فلکسو
چاپ افست
چاپ لمینتی

برای آشنایی بیشتر با انواع طراحی و چاپ کارتن بسته بندی همراه ما باشید. تلاش می‌کنیم سوالات شما در مورد چاپ فلکسو، چاپ افست، چاپ لمینتی را پاسخ بدهیم.

مطمئناً بهترین طراحی و چاپ کارتن بسته بندی بر اساس چهار معیار اصلی مشخص می‌شود. نخست کیفیت بالای چاپ و شفافیت پیام برند شماست. دومین نکته مقاومت بالا در برابر ضربه و خدشه‌های احتمالی است. سومین مورد ناظر به این موضوع است که هرگونه طراحی و چاپ لوگو بر کارتن باید افزایش بازاریابی و فروش را در پی داشته باشد. و در انتها لازم است که طراحی و چاپ کارتن بسته بندی هزینه بالایی برای تولیدکننده نداشته باشد.

 
 

کارتن24 | پکیجینگ برند شما

 

در مرحله اول پیشنهاد می‌کنیم از مشاوره خرید کارتن مرکز کارتن24 تماس بگیرد.مشاوره طراحی و چاپ کارتن شما را با تجربه‌ی چندین ساله ما در طراحی انواع کارتن آشنا کرده و آخرین اخبار بازاریابی محصول ارائه می‌کند. سپس ما شما را به سوی طراحی شخصی طراح دلخواه بر روی کارتن مادر هدایت می‌کنیم. تیم طراحی کارتن 24 با همکاری طراحان برجسته این حوزه گویاترین طرح را به محصول شما پیشنهاد می‌کند. سپس طراحی شخصی کارتن محصول شما را توسط مهندسین مجرب بر روی کارتن اجرا می‌کنیم.

در نهایت ما یک نمونه اولیه کارتن بسته‌بندی  در اختیار شما می‌گذاریم تا تست نهایی را بر آن اعمال شود. پس از ان با توجه به این‌که «زمان تحویل پروژه» در مبحث تجارت بین المللی بی‌نهایت حائز اهمیت است ما تضمین می‌کنیم که طبق کلندر مورد توافق به تعهدات خود عمل کنیم تا از بازار خود عقب نمانید!

این پایان همراهی تیم کارتن24 با شما و برند شما نیست. صنعت بسته‌بندی یک همکاری دنباله‌دار می‌طلبد و هر همکاری طولانی‌مدت بر پایه اعتماد استوار است. ما همواره آماده‌ایم تا پذیرای پیشنهادات و انتقادات شما جهت ارتقای سطح کارتن بسته‌بندی برند شما هستیم. چرا که معتقدیم بزرگ‌ترین سرمایه هر سازمان، مشتریان آن است. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد سفارش جعبه کلیک کنید.

 

سفارش خرید بسته بندی جعبه کارتن


خرید جعبه بسته بندی کارتن 24

Share

3 پاسخ به “طراحی کارتن بسته بندی”

  1. معاصر نیم‌رخ

    درود. واقعا استفاده از نمونه اولیه واجب الوجوبه!!

    1. Carton.24 نیم‌رخ

      درودها.
      تولید نمونه اولیه کارتن می تواند به سادگی از اشتباهات پیش رو و ضررکرد یک تجارت جلوگیری نماید.

    2. Carton.24 نیم‌رخ

      درودها.
      تولید نمونه اولیه کارتن می تواند به سادگی از اشتباهات پیش رو و ضررکرد یک تجارت جلوگیری نماید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره خرید بسته بندی جعبه کارتن لمینیتی کارتن24 موادغذایی لوازم صنعتی لوازم آرایشی

بسته بندی لوازم صنعتی

با خرید از کارتن24 امنیت و سلامت اجناس خود را تا رسیدن به دست مشتری تضمین کنید! 


مشاوره خرید بسته بندی جعبه کارتن لمینیتی کارتن24 موادغذایی لوازم صنعتی لوازم آرایشی و بهداشتی

پکیجینگ مواد غذایی

طراحی مهندسی شده، سرعت عمل و اعتماد بالا با خرید از کارتن24


مشاوره خرید بسته بندی جعبه کارتن لمینیتی کارتن24 موادغذایی لوازم صنعتی لوازم آرایشی و بهداشتی و دارو

جعبه لوازم آرایشی

با مجموعه کارتن24 تجربه یک فروش عالی را به وسیله پکیجینگ و بسته بندی حرفه ای داشته باشید.